FANDOM

250px-Arthur2.jpg

Arthur Pendragon Also Known As: King Arthur King of Camelot Prince Arthur Crown Prince of Camelot Courage (by Grettir) The Once and Future King My Lord Sire Clotpole (by Merlin) Prat (by Merlin) Dollophead (by Merlin) Cabbage-Head (by Merlin) Turnip-Head (by Merlin) Simpleton (by Merlin and Tristan)

Arthur Pendragon król Camelotu był jedynym dzieckiem Uthera Pendragona i Ygraine de Bois, mężem królowej Ginewry, przyrodni brat z Morgana i bratanek Tristan de Bois i Agravaine de Bois. Według przepowiedni Wielkiego Smoka, Kilgharraha, Arthur jest przeznaczony by zjednoczyć pięć królestw z powrotem do wielkiej krainy Albionu i rządzić jako Największy Król z czarnodziejem Merlinem u boku, Jako młody książę, Arthur był zepsuty, i arogancki, choć dobroduszny. W miarę upływu czasu, w końcu dojrzał i stał się najlepszym przyjacielem z jego sługą Merlinem. Arthur ma tendencję do negatywnych opinii na temat ostrej polityki swego ojca Uthera, zwłaszcza jego niechęci do magii, ale za jego panowania pozostawił ojcowski dekret zakazujący magicznych praktyk ze względu na jego wojny z Morganą. Wielkie panowanie Artura było pełne pokoju i sprawiedliwości, a podczas jego panowania stworzono okrągły stół i udało się zaprowadzić pokój między pięcioma królestwami po raz pierwszy od stuleci. Artur zginął z rąk Mordreda, i Merlin wysłał jego łódke na wybrzeża Avalon, ale jako Król Once and Future, jest on przeznaczony do ponownego powrotu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki